-
Profesionální způsob organizace a řízení úřadu
-
respektování etických zásad
-
neustálé inovace
-
Tým vysoce kvalifikovaných pracovníků
-
více než 50 zaměstnanců – 3 kandidáti, 4 koncipienti a 31 vykonavatelů
-
pečlivý výběr pracovníků na základě vyšetření forenzním psychologem
-
pravidelné zvyšování kvalifikace
-
Působnost na území celé ČR
-
silné materiálně-technické zázemí (velký autopark, rozsáhlé skladovací prostory)
-
velký počet výjezdových skupin pro práci v terénu
-
pravidelné dražby movitých i nemovitých věcí
-
Individuální přístup
-
služby na míru pro jednotlivé věřitele i velké instituce
-
poskytování právní pomoci při sepsání návrhu na nařízení exekuce
-
osobní i telefonický kontakt po celý pracovní týden
-
exekuce na nepeněžité plnění bez omezení
-
Elektronické vedení spisu
-
vysoce propracovaný systém zjišťování a evidence majetku povinných
-
dálkový přístup – věřitel může sledovat postup v exekuci přes internet
-
pravidelné automatické dotazy na peněžní ústavy a zdravotní pojišťovny
-
Sepisování exekutorských zápisů – ekvivalent notářských zápisů
-
o osvědčení stavu
-
o osvědčení skutkového děje
-
Přijímání věcí a peněz do úschovy
-
Zastoupení osob v jiných exekucích
-
rozsah a cena zastoupení odpovídá zastoupení advokátem
-
využití podrobných znalostí exekučního řízení ve prospěch klienta
-
Dobrovolné dražby
-
transparentní prodej na návrh vlastníka věci
KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ DOBROVOLNÝCH DRAŽEB PRO NOTÁŘE, INSOLVENČNÍ SPRÁVCE, PENĚŽNÍ INSTITUCE,
ORGÁNY STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY
-
efektivní prodej majetku transparentní cestou
-
vhodné pro:
-
notáře
-
insolvenční správce
-
likvidátory
-
peněžní ústavy a leasingové společnosti
-
orgány státní správy i orgány samosprávy
-
cílená prezentace dražených věcí širokému okruhu zájemců, a to stejně jako v případě exekučních dražeb
-
tým zkušených a kvalifikovaných pracovníků
-
možnost uskladnění dražených movitých věcí ve vlastních skladovacích prostorách
-
způsob provedení dražby závisí na dohodě s navrhovatelem